Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ (40 ΜΕΛΗ) ΤΟΥ 2ΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΗΚΕ ΣΕ 12 ΜΗΝΗ ΚΑΘΕΙΡΞΗ (!) ΜΕ ΤΡΙΕΤΗ ΑΝΑΣΤΟΛΗ, ΕΠΕΙΔΗ ΤΗΡΗΣΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ
ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΗΣ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΩΞΗ
ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΑΓΩΝΕΣ ΝΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΚΕΚΤΗΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ
Οι
ποινικές διώξεις και τα προκλητικά για το δημοκρατικό λαϊκό αίσθημα
μέτρα τρομοκράτησης έρχονται να συμπληρώσουν το τοπίο της στυγνής
λιτότητας και λεηλασίας του λαϊκού εισοδήματος, που επιτάσσει
το Μνημόνιο της λαϊκής υποδούλωσης, στην κατεύθυνση της πλήρους ακύρωσης
των βασικών εργασιακών και δημοκρατικών δικαιωμάτων και των θεμελιωδών
λαϊκών ελευθεριών.
Ειδικότερα, στο 2ο Λύκειο της πόλης των Γιαννιτσών καθρεπτίζονται παραστατικά οι νέες… συνθήκες του ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΑΪΚΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΗΣ που πρέπει να συμπληρώσουν το τοπίο της λεηλασίας του μισθού και της εξαθλίωσης των χαμηλών στρωμάτων. Γιατί στο εν λόγω σχολείο, ο σύλλογος διδασκόντων- λειτουργώντας με αίσθημα παιδαγωγικής και κοινωνικής ευθύνης- αποφάσισε να δεχτεί δικαιολογητικά απουσιών, που προσκόμισαν, λίγο μετά την παρέλευση του προβλεπόμενου θεσμικά χρόνου, κάποιοι μαθητές, οι οποίοι μάλιστα αντιμετώπιζαν σοβαρά προβλήματα υγείας και για το λόγο αυτό υποστηρίχτηκαν από τους συναδέλφους όχι μόνο ηθικά και συναισθηματικά, αλλά και αξιολογικά.
Για αυτήν την παιδαγωγική τους ευαισθησία και ανθρωπιστική τους συμπεριφορά ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ με ποινή φυλάκισης (!) ενός χρόνου, με τριετή αναστολή. Αξιομνημόνευτο είναι ότι ΚΑΤΗΓΟΡΟΣ είναι ο τότε ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ του σχολείου και νυν ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ (!). Ο... εν λόγω μάλιστα «Παιδαγωγός» (!) όχι μόνο υπονόμευσε κάθε έννοια ηθικής, δημοκρατικής και συναδελφικής δεοντολογίας, στρεφόμενος ποινικά εναντίον των συναδέλφων του, αλλά επιπλέον – με την αντιδραστική, αντιδημοκρατική και αντιδεοντολογική συμπεριφορά του – προσβάλλει τις θεμελιώδεις συλλογικές αξίες της αλληλεγγύης, της δημοκρατικής συνεργασίας, της ισοτιμίας και του αλληλοσεβασμού. Στην πράξη δηλαδή επιβεβαιώνει ποιος θα είναι ο ρόλος του manager στο νέο αντιδραστικό σχολικό μοντέλο, που επιτάσσει το δουλικό Μνημόνιο και υλοποιεί η κυβέρνησης της λαϊκής εξαθλίωσης, στη νέα ιστορική φάση της καπιταλιστικής κρίσης. Για το λόγω αυτό, ο εν λόγω ...διώκτης των συναδέλφων αναβαθμίστηκε (!), αποσπώντας και τη θέση του ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ, στην κατεύθυνση της αναβίωσης του στυγνού επιθεωρητισμού, της πειθάρχησης και της υποταγής των εκπαιδευτικών στο σκοταδιστικό νόμο της ...σιωπής και της αποδοχής των νόμων της αγοράς στο νέο σχολείο της απομόρφωσης, πληροφοριοποίησης της γνώσης και ταξικής απόρριψης.
Ειδικότερα, στο 2ο Λύκειο της πόλης των Γιαννιτσών καθρεπτίζονται παραστατικά οι νέες… συνθήκες του ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΑΪΚΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΗΣ που πρέπει να συμπληρώσουν το τοπίο της λεηλασίας του μισθού και της εξαθλίωσης των χαμηλών στρωμάτων. Γιατί στο εν λόγω σχολείο, ο σύλλογος διδασκόντων- λειτουργώντας με αίσθημα παιδαγωγικής και κοινωνικής ευθύνης- αποφάσισε να δεχτεί δικαιολογητικά απουσιών, που προσκόμισαν, λίγο μετά την παρέλευση του προβλεπόμενου θεσμικά χρόνου, κάποιοι μαθητές, οι οποίοι μάλιστα αντιμετώπιζαν σοβαρά προβλήματα υγείας και για το λόγο αυτό υποστηρίχτηκαν από τους συναδέλφους όχι μόνο ηθικά και συναισθηματικά, αλλά και αξιολογικά.
Για αυτήν την παιδαγωγική τους ευαισθησία και ανθρωπιστική τους συμπεριφορά ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ με ποινή φυλάκισης (!) ενός χρόνου, με τριετή αναστολή. Αξιομνημόνευτο είναι ότι ΚΑΤΗΓΟΡΟΣ είναι ο τότε ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ του σχολείου και νυν ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ (!). Ο... εν λόγω μάλιστα «Παιδαγωγός» (!) όχι μόνο υπονόμευσε κάθε έννοια ηθικής, δημοκρατικής και συναδελφικής δεοντολογίας, στρεφόμενος ποινικά εναντίον των συναδέλφων του, αλλά επιπλέον – με την αντιδραστική, αντιδημοκρατική και αντιδεοντολογική συμπεριφορά του – προσβάλλει τις θεμελιώδεις συλλογικές αξίες της αλληλεγγύης, της δημοκρατικής συνεργασίας, της ισοτιμίας και του αλληλοσεβασμού. Στην πράξη δηλαδή επιβεβαιώνει ποιος θα είναι ο ρόλος του manager στο νέο αντιδραστικό σχολικό μοντέλο, που επιτάσσει το δουλικό Μνημόνιο και υλοποιεί η κυβέρνησης της λαϊκής εξαθλίωσης, στη νέα ιστορική φάση της καπιταλιστικής κρίσης. Για το λόγω αυτό, ο εν λόγω ...διώκτης των συναδέλφων αναβαθμίστηκε (!), αποσπώντας και τη θέση του ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ, στην κατεύθυνση της αναβίωσης του στυγνού επιθεωρητισμού, της πειθάρχησης και της υποταγής των εκπαιδευτικών στο σκοταδιστικό νόμο της ...σιωπής και της αποδοχής των νόμων της αγοράς στο νέο σχολείο της απομόρφωσης, πληροφοριοποίησης της γνώσης και ταξικής απόρριψης.
ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ ΤΑ ΣΤΥΓΝΑ ΑΝΤΙΛΑΪΚΑ ΜΕΤΡΑ ΤΗΣ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΜΑΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΩΝ
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΘΩΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ
ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΗΘΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΚΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΜΕΝΗ ΤΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥ «ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ» ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΜΕ-ΟΛΜΕ
ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΟΥΣ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΩΤΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ ΝΑ ΠΡΟΑΣΠΙΣΤΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου